Danışmanlık Hizmeti


Dış Ticaret Merkezi tarafından ihracat yapan yapmayan tüm firmalarımıza sağlanan kapsamlı bir hizmettir. Bu hizmet bünyesinde firmalara öncelikle ürünlerinin hangi ülkelerde yeterli performans göstereceğini izah eden bir Hedef Pazar Analiz Raporu hazırlanmaktadır. Bu rapor kapmasında 9 adet hedef pazar ülkesi tespit edilerek bu ülkelerin değerlendirmesi yapılmaktadır. Raporun tamamlanmasının ardından firmaya, raporda değerlendirmesi yapılan 9 adet ülkeden Gtip kodu, ürün tanımı, Standart Sektör Kodu (SIC) ve Nace  kodlarıyla kapsamlı bir tarama yapılarak potansiyel müşteri bilgisi temin edilmektedir.

Bu hizmet sonucunda firmanın verilen müşteri bilgilerini analiz edip, telefon ve e-posta yoluyla ilk pazarlama girişimlerini başlatması beklenmektedir. DTM bu hizmette ticari istihbarat sağladıktan sonra sürecin dışında kalmakta ve ürün satışıyla ilgili operasyonel süreçlere dahil olmamaktadır.

Ayrıca bu hizmetten faydalanan firmalarımızın Avrupa İşletmeler Ağı üyeliği de birimimiz tarafından sağlanacaktır.